niedziela, 14 kwietnia 2013

Sorry, sorry, sorry : c

BARDZO was przepraszam że tak długo mnie nie było, ale miałam ciężkie dni. Wstawałam wcześnie rano ze szkoły wracałam 14-15 i od razu leciałam na popołudniowy trening. W domu byłam o szóstej, byłam tak wykończona że szłam spać, budziłam się ok.20.00, szłam na obiad/kolacje i brałam się za lekcję, a teraz zadają nam okropne ilości + jeszcze nauka na mega dużo sprawdzianów ;_;

Teraz będę miała więcej czasu, ponieważ znowu wrócą mi treningi na rano, ponieważ mój trener pojechał na obóz, zostawił mi plan, i robiłam treningi sama z taką Oliwią, ale ona mogła tylko na popołudnie. Stwierdziłam, że zbliża się lato ( U MNIE JEST AKTUALNIE 17 STOPNI *.* ) i będziemy trenować w startówkach i krótkich spodenkach, więc trzeba dopracować mój brzuch. Dlatego od jutra zaczynam Areobiczną 6 Weidera. Jeżeli nie słyszeliście o tym, możecie przeczytać trochę tu:
Znajdziecie tam ćwiczenia itp. ale ja ściągnęłam program na swój telefon ; 3

ASK

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wytrwałości w ćwiczeniach ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w ćwiczeniach!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaproponowałaś mi obserwację za obserwację, więc wpadłam na Twój blog i stwierdziłam, że jest on bardzo fajny i dodałam go do obserwowanych :) Liczę, że Ty dodasz mój blog do swoich obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  5. zyczę powodzenia w ćwiczeniach ;D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog :) ja też zaczęłam trochę biegać i jeździć na rolkach z koleżanką:D
    Życzę ci wytrwałości w treningach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie piszesz, czekam na następną notkę! ^^
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze.
Będę starać się odpowiadać na każde i regularnie odwiedzać wasze blogi : *
Pozdrawiam, Julia ♥