sobota, 20 kwietnia 2013

Training, training, training...

No cześć cześć cześć ♥. Właśnie ogarnęłam się po treningu, wzięłam dłuuuuugą kąpiel i postanowiłam, że napisze WRESZCIE coś dla was. Dzisiaj to jakaś masakra. Był okropny upał i 2h biegania. Padam normalnie.
W ostatnim poście wspominałam wam o Areobicznej Szóstce. Zaczynam już drugi tydzień i powiem wam że widać efekty. Choć u mnie efekt jest większy bo wiadomo, ja trenuję i brzuch już miałam umięśniony. A wam polecam te oto ćwiczenia, ponieważ zbliżają się wakacje i trzeba trochę poszpanować brzuchem a uwierzcie że to zajebiście wygląda *.*
Ogółem ćwiczenia są dla ludzi dość wytrzymałych, nie chodzi tu tylko o sprawność fizyczną ale też psychiczną ponieważ po tygodniu się odechciewa. Jeżeli ktoś nie uprawia sportu, lub coś tego rodzaju nie da rady, po z dnia na dzień program ćwiczeń robi się coraz trudniejszy. Ale uwierzcie że warto ♥. Choć trochę boli brzuch ale da się przeżyć. Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej, przejdźcie do mojego poprzedniego postu, tam macie link do ćwiczeń, ja osobiście ściągnęłam program na telefon który możecie znaleźć w Sklepie Play lub Samsung Apps : D

17 komentarzy:

  1. Też ściągnęłam sobie tą aplikację :).
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, ja nie mam cierpliwości aby trenować, a już nie mówiąc o regularnym treningu

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię :D Ja zaczęłam biegać jakieś 2 tygodnie temu i już mi się odechciewa ;/

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że ostatnio dużo osób trenuje. ja też nie jestem gorsza. ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię A6W, wolę brzuszki.
    Twoje ciałko na zdjęciu? Jeżeli tak to zazdroszczę :3

    Obserwujemy?
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w a6w ;)
    OBserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wiecznie się odchudzam, za mną już 30kg. Miałam ogromny problem z moją wagą i tak dalej.. Ale teraz też ćwiczę i wgl i będę dążyć dalej do takiego brzucha jak na zdjęciu;))

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga - http://wbrewzasadoom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. o jezus chyba sama zaczne to robic, tylko nie mam motywacji :p

    OdpowiedzUsuń
  9. hej:) ja planuje od dzisiaj skalpel z Ewą Chodakowską ,mam nadzieję, że starczy mi motywacji :)

    pozdrawiam.obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. great post! training is important ;)
    Maybe we follow each other !?
    Let me know :)

    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  11. masz doskonałą figurę,
    godną pozazdroszczenia:)

    jest chyba jakaś moda na a6w:)
    ja też ćwiczę i efekty są zadowalające:)

    obserwuję i zapraszam do mnie:)
    kobieca-testerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świeeetna figura! Ja również ćwicze, ćwicze i ćwicze;-) najgorzej jednak z dietą;p ciągle jadłam słodycze i odrzucić je to jest po prostu niemożliwe;p Na szczęście nie tyję zbyt szybko, więc mogę sobie pozwolić na odstępstwa;p
    Również obserwuję;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bożeee daj mi taki brzuch....
    ahhh zaczynam ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki idealny brzuszek <3
    ja też dużo ćwiczyłam, ostatnio przestałam, koniecznie muszę to wznowić! :)

    Zapraszam do mnie! : http://weronikakaczmarek-fotografia.blogspot.com/
    powróciłam na bloga, i już są pierwsze posty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze.
Będę starać się odpowiadać na każde i regularnie odwiedzać wasze blogi : *
Pozdrawiam, Julia ♥