sobota, 6 kwietnia 2013

The world with a guitar ♥

Nareszcie znalazłam czas na sięgnięcie po gitarę ♥. Stęskniłam się za moim maleństwem. Gram i gram i gram i nie mogę przestać. Aktualnie przed pisaniem tego posta grałam sobie piosenki Halestorm, którą uwielbiam z całego serducha. Jest genialna ! Wracając do tematu, niechętnie rozstałam się z moją gitarą, ale przecież trzeba było coś zjeść no i wreszcie do was napisać. Wiem, nie piszę zbyt często, jest to spowodowane brakiem jakiegokolwiek czasu, no i zdarza się brakiem weny. Ale wymyśliłam parę tematycznych postów + długo wyczekiwane przez was DIY. Między innymi : tolerancja, moja przygoda ze sportem, muzyka itp. itd. Jeżeli macie jakieś pomysły lub podobają wam się moje propozycje, piszcie w komentarzu : *

Lece już do mojej gitarki, miłych snów ♥

13 komentarzy:

  1. zawsze chciałam się nauczyć grać na gitarze, jednak tego nie zrobiłam... :) pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. A wolałabym skrzypce, aczkolwiek na gitarze można zagrać wiele znanych kawałków. Obserwujemy?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam gitarę, ale rzadko na niej gram :). Może nagrasz filmik jak grasz na gitarze?
    lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś grałam na gitarze , ale już nie gram. : /
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny blog *.*
    Śliczny wygląd ;3
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam http://szczepuuu.blogspot.com :>
    Oserwuje, licze na rewanz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie koleżanka uczyła grać i może jeszcze będziemy grac.; )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam !! < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. +świetny blog, obserwuję i zapraszam do siebie! ;)
    http://lonougat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam umieć grać na gitarze i nadal chcę :))
    Może zapiszę się na jakieś zajęcia :))

    Pozdrawiam i zapraszam: http://myreaality.blogspot.com/
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem o czym mówisz z brakiem czasu... ;/
    Też umiem grać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na nową notkę oraz obserwuję ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię grać na gitarze.

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym się nauczyć grać na gitarze ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze.
Będę starać się odpowiadać na każde i regularnie odwiedzać wasze blogi : *
Pozdrawiam, Julia ♥