niedziela, 24 marca 2013

In love in beautiful song.

Hej hej hej ♥ ! Jak wam mija weekend misiaczki ? : *

U mnie jak zawsze. Odsypiam cały tydzień. Wczoraj szczególnie. Wstałam o czwartej rano, aby oglądać pierwsze Grand Prix (na żużlu, jeżeli ktoś nie kojarzy o co biega). Ale warto było, warto ♥. Emocje cudne, właśnie na to czekałam całe pół roku. Aż pod koniec zawodów poryczałam się. Szkoda, że przełożyli inauguracje sezonu, teraz trzeba czekać kolejne tygodnie, bo zima nie chce odejść. Ale skoro wytrzymałam pół roku, wytrzymam te dwa tygodnie.
Dziś zleciało mi na sprzątaniu, co zwykle robię w soboty, ale że odsypiałam zerwaną noc i potem jeszcze byłam wykończona po treningu, zdecydowałam że nadrobię dzisiaj. Tak mi się nie chce, a mama każe zrobić do tego wiosenne porządki. Dzięki mamo.

Już powoli przygotowuję dla was posty DIY. Wiem, że dużo osób bardzo chciało taki temat, ale przepraszam was. Ten tydzień należał do dość ciężkich. Jutro ostatni dzień do szkoły, potem dwa dni rekolekcji i święta, więc obiecuję że wszystko nadrobię miśki ♥.

Aktualnie odpoczywam po wykańczającym sprzątaniu szafy, leżę razem z moją siostrzyczką, puszczając jej jedną z moich najulubieńszych piosenek, którą usłyszałam przypadkowo w kinie, przy jednym ze zwiastunów, ale strasznie mi się spodobała : *

 





11 komentarzy:

  1. Ale śliczna! Czekam na posty DIY :). Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na diy ;))
    Również obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki słodziak :D
    niedawno mój brat był taki malutki a teraz już biega :D
    obserwujemy :) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziusia :* ciekawie zapowiadający się blog.... obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się doczekać postów diy:)
    słodziutka dziewczynka i śliczne ma oczka:D a piosenkę uwielbiam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziak!;*Świetny blog,zapraszam do mnie,obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie miłe komentarze.
Będę starać się odpowiadać na każde i regularnie odwiedzać wasze blogi : *
Pozdrawiam, Julia ♥